Kargo Koşulları
YÜKLEME/KARGO
Siparişlerin kabul edilip yüklenebilmesi için ödemenin gerçekleşmiş olması gerekmektedir. Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde ödemeler derhal yapıldı kabul edilirken, havale/eft yolu ile yapılan ödemelerde ücretin banka hesabına geçmesi beklenir.
Ödemeleri yapılmayan siparişler yükleme listesine alınmaz. KAPIDA ÖDEME SEÇENEĞİ mevcut değildir.
Talepler sipariş sırasına göre en geç 2 iş günü içerisinde anlaşmalı olan kargo firmasına teslim edilir.
Saat 15.00'a kadar sipariş edilen ve ödemesi yapılan ürünler günlük sipariş adedi dahilinde genellikle ERTESİ GÜN yüklenir. Ürünlerin taze ve zamanında ulaşabilmesi için bazı ürünler Cuma, Cumartesi ve Pazar günleri yüklenmez.
1000,00 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli fiyata dahildir.
1000.00 TL’nin altındaki alışverişlerde; kargo bedeli sipariş esnasında SATICI'ya ürün bedeline ilave olarak ödenir. Ürün teslimatı sırasında Kargo Firmasına ilave bir ücret ödenmez.
Ancak ALICI, SATICI'nın anlaşmalı olduğu Kargo Firması dışında bir başka taşıyıcı ile ürünlerinin teslimatını isterse, taşıma bedelini Kargo Firmasına ödemeyi kabul eder.
TESLİMAT VE GARANTİ
Teslimat, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile belirtilen teslimat adresine elden teslim ile gerçekleştirilmektedir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda kargo şirketince bildirim bırakılacaktır.
Bildirimin bırakılmasını takiben ürünün geç teslim alınmasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun geri iade edilmesinden dolayı oluşacak giderler alıcıya aittir.
Kargo teslimatı sırasında evde bulunulmaması ve ardından kargo firmasından ürünlerin teslim alınmaması halinde bozulan zarar gören ürünlerin bedeli ve kargo ücreti iade yapılmaz. Ancak kargo firmasının kusurlu olduğu durumlarda ikinci kez yeni ürün yollanır.
Hem şahsınızın hem de Firmamızın maddi zarar görmemesi için, öncelikle dikkat etmeniz gereken en önemli konu, kargoları teslim alırken, yapacağınız kontrollerdir.
Bu nedenle, ürünlerinizi teslim alırken, açmadan önce, lütfen öncelikle dış ambalajı kontrol edin. Yırtık, patlak, sürüklenmiş, ıslak ambalajları teslim almayın ve kargo görevlisine tutanak tutturun.
Ambalajın dış görünümünde bu sorunların hiçbiri görünmüyorsa, yine de kargonuzu, mutlaka kargo görevlisinin yanında açın ve ürünlerinizi faturanızla birlikte kontrol edin. Hasarlı veya eksik ürün olması durumunda, kargodan kesinlikle teslim almayın ve tutanak tutturun.
Bu gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız, bize hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz çözümlenecektir.
Gönderilen ürünün kargoda hasar görmesi ve sizin bu ürünü teslim almanız durumunda, hiçbir şekilde kargo firmasından hak talep edilememekte ve bu nedenle, hiçbir şekilde iade ve değişim yapılamamaktadır.
Eksik, hasarlı veya bozulmuş ürünleri teslim almayı reddettikten sonra, derhal MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ aramanız veya yazılı olarak sorunu bildirmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz eksiksiz ve tam teslim edilmiş kabul edilir.