GARANTİ/SİPARİŞTEN CAYMA VE ÜRÜN BEDELLERİNİN İADESİ
Siparişlerin kolilerinin teslimat sırasında kargo elemanının huzurunda
açılıp beraberinde gönderilen fatura ile kontrol edilerek teslim alınması
gerekir. Eksik, hasarlı veya bozulmuş ürünleri teslim almayı reddederek, derhal
MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ aramanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz eksiksiz
ve tam teslim edilmiş kabul edilir. Taşıma sırasında bozulmuş, kırılmış
ürünlerin bu esnada iadesi halinde yenileri ile değişimi gerçekleştirilir.
Ancak Kargo teslimatı sırasında evde bulunulmaması ve ardından kargo
firmasından ürünlerin teslim alınmaması halinde bozulan zarar gören ürünler
garanti kapsamında olmayacaktır. Ürünlerin iade veya değişimi ancak faturası ile birlikte yapılmaktır. Faturası ibraz edilmeyen ürünler için iade veya değişim yapılmaz.
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, bozulabilir veya çoğaltılabilir ürünler, son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Ekmekler, unlu mamüller ve mayalar bu sayılan nitelikteki ürünler içindedir. Cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Bu durumda kargo ücreti alıcıya aittir.
Sipariş konusu ürünler bozulan ve niteliği değişen ürünler olması halinde
ise sipariş kargo firmasına teslim edilene kadar ALICI cayma hakkına sahiptir.
Bozulmayan, niteliği değişmeyen ve
kullanılmayan ürünlerde ise 7 iş günü içinde ALICI tarafından yazılı olarak
bildirilmesiyle Tüketici cayma hakkını kullanabilir. Ürünlerin iadesi halinde
kargo ücretleri düşülerek ürün bedelleri ödenir. Yazılı cayma bildiriminin
ulaştığı tarihten itibaren 15 gün içinde ürün bedeli alıcının bildireceği banka
hesabına yapılır.
Ürün bedellerinin iadesi cayma hakkını
kullanılabildiği durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle
tedarik edilememesi durumlarında yapılır. Ürün İadesi