Kargo Koşulları
YÜKLEME/KARGO
Siparişlerin kabul edilip yüklenebilmesi
için ödemenin gerçekleşmiş olması gerekmektedir. Kredi kartı ile yapılan
alışverişlerde ödemeler derhal yapıldı kabul edilirken, havale/eft yolu ile
yapılan ödemelerde ücretin banka hesabına geçmesi beklenir.
Ödemeleri yapılmayan siparişler yükleme
listesine alınmaz. KAPIDA ÖDEME SEÇENEĞİ mevcut değildir.
Talepler sipariş sırasına göre en
geç 2 iş günü içerisinde anlaşmalı olan kargo firmasına teslim edilir.
Saat 15.00'a kadar sipariş edilen ve ödemesi yapılan ürünler günlük sipariş adedi dahilinde genellikle ERTESİ GÜN yüklenir. Ürünlerin taze ve zamanında ulaşabilmesi için bazı ürünler Cuma, Cumartesi ve Pazar günleri yüklenmez.
1000,00 TL ve üzeri alışverişlerde kargo
bedeli fiyata dahildir.
1000.00 TL’nin altındaki alışverişlerde;
kargo bedeli sipariş esnasında SATICI'ya ürün bedeline ilave olarak ödenir.
Ürün teslimatı sırasında Kargo Firmasına ilave bir ücret ödenmez.
Ancak ALICI, SATICI'nın anlaşmalı olduğu
Kargo Firması dışında bir başka taşıyıcı ile ürünlerinin teslimatını isterse,
taşıma bedelini Kargo Firmasına ödemeyi kabul eder.
TESLİMAT VE GARANTİ
Teslimat, anlaşmalı kargo şirketi
aracılığı ile belirtilen teslimat adresine elden teslim ile
gerçekleştirilmektedir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda
kargo şirketince bildirim bırakılacaktır.
Bildirimin bırakılmasını takiben ürünün
geç teslim alınmasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde
beklemiş olması ve/veya kargonun geri iade edilmesinden dolayı oluşacak giderler
alıcıya aittir.
Kargo teslimatı sırasında evde bulunulmaması ve
ardından kargo firmasından ürünlerin teslim alınmaması halinde bozulan zarar
gören ürünlerin bedeli ve kargo ücreti iade yapılmaz. Ancak kargo firmasının
kusurlu olduğu durumlarda ikinci kez yeni ürün yollanır.
Hem
şahsınızın hem de Firmamızın maddi zarar görmemesi için, öncelikle dikkat etmeniz
gereken en önemli konu, kargoları teslim alırken, yapacağınız kontrollerdir.
Bu nedenle,
ürünlerinizi teslim alırken, açmadan önce, lütfen öncelikle dış ambalajı
kontrol edin. Yırtık, patlak, sürüklenmiş, ıslak ambalajları teslim almayın ve
kargo görevlisine tutanak tutturun.
Ambalajın dış
görünümünde bu sorunların hiçbiri görünmüyorsa, yine de kargonuzu, mutlaka
kargo görevlisinin yanında açın ve ürünlerinizi faturanızla birlikte kontrol
edin. Hasarlı veya eksik ürün olması durumunda, kargodan kesinlikle teslim
almayın ve tutanak tutturun.
Bu gibi durumlarda
kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız, bize hemen bilgi vermenizi
rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve
sorununuz çözümlenecektir.
Gönderilen ürünün
kargoda hasar görmesi ve sizin bu ürünü teslim almanız durumunda, hiçbir
şekilde kargo firmasından hak talep edilememekte ve bu nedenle, hiçbir şekilde
iade ve değişim yapılamamaktadır.
Eksik, hasarlı veya bozulmuş ürünleri teslim
almayı reddettikten sonra, derhal MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ aramanız veya yazılı
olarak sorunu bildirmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz eksiksiz ve
tam teslim edilmiş kabul edilir.